En Award

Tack söta ylle för att du vill ge mig den här:


På begäran, sju (preskriberade!) fakta om mig själv

  • Jag är utbildad ridledare f islandshäst
  • Jag har varit hästskötare på en Paint som tävlades i Pleasure
  • Jag tränade en gång i tiden regelbundet f Johan Häggberg
  • Jag har jobbat på Skansen
  • Jag har haft havandeskapsförgiftning
  • Jag har haft harpest
  • Jag har piercat mig i tungan



Sen är det meningen att jag ska skicka den vidare oxå...
Men eftersom jag är en kategorisk kedjebrevsmotståndare(!) o dessutom en fruktansvärt envis motvalskärring - så gör jag det på mitt eget vis istället för "som man ska".
Klagomål är lika välkomna som vanligt! ;)


Kommentarer
Postat av: ylle

Ja, jag ber om ursäkt, jag är egentligen också en inbiten motståndare till kedjebrev á lá "om Du inte skickar det här vidare inom 10 minuter så..." - men samtidigt blir jag litet glad över att få en award och tycker att det är litet spännande när folk avslöjar en del personliga kanske okända fakta om sig... folk vars blogg man följer alltså.....

2010-02-06 @ 18:53:40
URL: http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Lollo

Roligt att du varit skötare åt en pleasure-paint ;)

2010-02-06 @ 22:20:50
URL: http://westerngirl.devote.se
Postat av: Erik

Blir man av med harpest? ;)

2010-02-07 @ 00:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0