Statistikserverproblem

Bloggen har fortsatt o trassla, så jag har passat på att ta lite ledigt fr den i helgen. Inte roligt när det är segt o inte vill spara etc.
Det här svaret fick jag när jag mailade supporten, för er som undrar:


"Vi har haft ett problem med statistikservern som orsakar köbildning
och det är detta problem som sannolikt orsakat ett följdfel som
det du haft. Vi har gjort en tillfällig lösning och arbetar på den 
långsiktiga lösningen under helgen. Det betyder att det fortfarande 
kan bli störningar och vi beklagar detta.
Mvh blogg.se"


Kommentarer
Postat av: Frieda

Jag kunde inte ens komma in på blogg.se idag! Nu äntligen gick det!

2010-02-01 @ 22:44:17
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0