Professor Baltazar

Alltid är det nåt som behöver göras:
lagas - ändras - fixas - ordnas
...i det oändliga tjatar alla om olika måsten.
Och jag är den som förväntas förvandla vatten till vin.
Ju svårare och dyrare det är, desto mer ångestframkallande är det förstås.
Så jag funderar - räknar - kollar - letar - googlar...
Och när jag matat in all information i professor Baltazars fantastiska maskin så kommer oftast ut något som faktiskt kan underlätta vardagen litegrann!
...eller det är iaf vad jag själv vill tro att det gör...

Så här kommer jag dela med mig av mina fantastiska uppfinningar och idéer i vardagen för att försöka göra någon lite gladare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0